mandag 23. desember 2013

God jul!

Det har vært stille her noen dager nå. Jeg skulle ønske jeg var et supermenneske som kom med nye blogginnlegg hver dag, fikk publisert alle oppskriftene jeg hadde tenkt til og fikk tid til å bake alt jeg hadde lyst til å prøve ut. Det er ingen hemmelighet at det er det jeg har lyst til å drive med videre i livet. Jeg er veldig redd for å ødelegge gleden av baking ved å presse meg for mye og har derfor valgt å komme med så mye jeg klarer, men ikke mer enn det. Så i perioder blir det stille, i perioder blir det  innlegg hver dag. Jeg håper dere lever greit med det og kan bruke noen av de andre oppskriftene som allerede finnes på bloggen. 

Men en ting vil jeg si dere likevel, og det er at jeg setter utrolig stor pris på alle dere som leser og kommenterer innleggene mine. Det betyr masse for meg at hver og én av dere har lyst til å bruke tid på jeg kommer med. 

Med et bilde som minner veldig lite om jul vil jeg ønske dere alle en rikitg god julefeiring i morgen. Husk på det som er viktig, det gjør ikke så mye om blomkålen er litt overkokt eller om strømpebuksa har revnet. Det som er viktig er å ta vare på hverandre, senke skuldrene og være takknemlige for alt man har. Vi er så heldige som bor her vi bor, men likevel er det mange som har det veldig, veldig vanskelig. Jeg håper også du som sliter kan føle glede, særlig i morgen, og at julens glade budskap kan nå frem til deg som har det vondt. 

Tusen varme juleklemmer fra meg til dere. 

3 kommentarer:

  1. God jul til deg og dine, og takk for masse flott inspirasjon :)

    SvarSlett
  2. Savner deg masse! Tusen takk for kjempefine oppskrifter! Jeg har fulgt deg lenge, men har ikke vært flink til å kommentere. Håper du kommer tilbake snart og at du hadde en super start på 2014! -catta

    SvarSlett