søndag 18. november 2012

Spennende

Jeg føler meg på en måte litt fraværende på bloggen. Jeg poster innlegg jevnt og trutt, men de fleste er forhåndsskrevet. Men, det betyr ikke at det ikke skjer noe eller at jeg har sluttet å bake, tvert om! Jeg har knapt bakt så mye som nå, og fortsatt synes jeg det er utrolig gøy. Det tar masse tid, men det føles virkelig som jeg får belønning for strevet, både ved kommentarer, bestillinger og faktisk også noen spennende mails. 

For ikke så lenge siden inngikk jeg et lite samarbeid med nettbutikken Partydesign.  De selger utrolig mye fint, spesielt med tanke på temafester. Jeg liker spesielt godt cupcakes-formene og sugerørene deres, men det kom vel ikke akkurat som noen overaskelse? Jeg var så heldig å få tilsendt noe av dette og gleder meg til å bruke det i oppskrifter på bloggen.

For noen dager siden fikk jeg også en mail som en spennende konkuranse i regi av opplysningskontoret for brød og korn. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på den, og skal fortelle mer når det nærmer seg! Jeg må i alle fall bruke kreativiteten og da trenger jeg litt mindre å gjøre enn jeg har hatt de siste dagene.

Grunnen til at det har vært så hektisk disse dagene er at i tillegg til skole og håndballtreninger har jeg forberedt meg til julemarkedet som går av stabelen i dag. Det er litt sent å informere om dette nå, men skjekk innom Bragdøyas facebook-side for meg info dersom du kunne tenke deg å ta turen ut. Selv skal jeg stå som utstiller og håper mange vil kjøpe julekaker og spiselige gaver av meg. Det vil komme et drøss av oppskrifter fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar