lørdag 19. januar 2013

Salg av kaker og cupcakes

Jeg har skrevet om det et par ganger før, men siden vi nå er inne i et nytt år tenkte jeg å skrive litt om det igjen. I tillegg til å bake til familie, venner og bloggen tar jeg også imot bestilling på kaker og cupcakes, om noen ønsker å benytte seg av dette kan jeg kontaktes på mail mari.mushom@live.no

Genrelle opplysninger


  • Jeg lager det du måtte ønske utifra det jeg kan få til,
    gjør alltid mitt beste, men er ingen utdannet konditor
  • Baksten hentes hos meg, i spesielle tilfeller kan den også leveres
  • Holder til i Kristiansand i ytre Vågsbygd,
    adresse oppgis på mail til den som bestiller
  • Jeg tar imot betaling kontant eller ved overføring,
    kontonummer oppgis på mail til den som bestiller
  • Ønsker du å bestille, men vet ikke helt hva, be gjerne om tips!
  • Jeg har ingen fast prisliste, men cupcakes koster stort sett 10-12 kr,
    mens kaker varierer mellom ca 300-500 kr
  •  Under kategorien "Salg" prøver jeg å legge ut bilder av
    bestillinger, se gjerne der etter inspirasjon på feks. temakaker
    • Bestill gjerne god tid i forveien, jo tidligere jo bedre,
      men jeg er åpen for bestillinger noen dager i forveien
    • Jeg lager også franske makroner, gjærbakst og cakepops,
      er det noe annet du ønsker, spør og jeg svarer om det går eller ikke
    Jeg er åpen for alle spørsmål og prøver å svare så fort som mulig. Jeg gjør så godt jeg kan og håper at de som velger å bestille synes det er godt nok. 

    Mari :-)

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar