mandag 4. november 2013

Høstlig Bryllupskake

Det begynner å bli en stund siden jeg lagde denne kaken jeg viser dere nå, men jeg liker utrykket "bedre sent enn aldri", for det hender støtt og stadig at ting skjer litt på etterskudd for meg. Det var spennende å lage en høst-bryllupskake. De fleste gifter seg jo om sommeren, men jeg har sett utrolig flotte bilder fra fargerike bryllup tatt om høsten at jeg nesten kunne tenke meg å ha det selv. 

Kaken skulle også inspireres av årstidens farger og under ser dere resultatet.

Kaken bestå av tre etasjer

  • 1. Bringebær og vaniljekrem
  • 2. Tyttebær og krem
  • 3. Multerkrem og vaniljekrem

Kaken er trekt med hvit marsipan og blomstene er laget av farget fondant og marsipan
Bordene er laget med vaniljefrosting og sprøytet ut med en rundt tip
Håper dere likte den! Heldigvis har jeg fått tilbakemelding fra de viktigste, nemlig brudparet. De var veldig fornøyd og ingenting gjør meg så glad som det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar