torsdag 31. oktober 2013

Knask eller Knep


I dag er det Halloween, uten at jeg har tenkt å gjøre noe stort nummer ut av det. De to siste årene har jeg hatt Halloweenfest i kjelleren og det har vært kjempegøy. I år har jeg ikke mulighet til å verken arrangere eller delta på noe som helst. Man kan ikke alltid få i pose og sekk. I helgen skal jeg på hyttetur sammen med noen helt herlige jenter, noe jeg jeg gleder meg veldig til. Av den grunn har jeg heller ikke kommet med noen Halloween-relaterte oppskrifter, men jeg tenkte å hente frem noen gamle som er minst like aktuelle i år.

Alle oppskriftene finner du samlet her.

Spøkelsescupcakes
 Edderkoppcupcakes
 Skummel sjokoladegryte
 Gresskarcakepops
 Spindelvevcookies

Lakrismakroner, svarte som natten

Og appelsinmakroner, her før de er fylt med deilig appelsinkrem

Håper alle får en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar