lørdag 7. desember 2013

Julegavetips fra Coolstuff

 I dag har vært en fin dag og jeg har brukt mange timer på kjøkkenet. Jeg skulle ønske jeg hadde hatt enda mer tid til å bake og dele oppskrifter med dere. Jeg har så mange idéer og ting jeg har lyst til å lage, men skolen krever utrolig mye av meg (og alle de andre også for så vidt), og annenhver uke er jeg på jobb store deler av helgen. 

I fjor delte jeg mange tips på spiselige julegaver. Du finner dem samlet her. Der ligger blant annet oppskrift på vaniljesukker, tacokrydder, konfekt, cookies og marmelader. Mange av oppskrifene jeg legger ut i år er også fine å gi bort til de som ikke baker så mye selv. Her kommer noen ting som kan være fine å gi tilbake til noen som har bakt til deg, Kanskje som  en liten takk for alt du har fått. Eller som et lite hint på at du gjerne ønsker deg mere... :-) 

Kakestempel som trykker Homemade på hjemmelagde kjeks.

Gigantisk muffinsform som gjør det mulig å lage kingsize cupcakes.
Det kommer oppskrifter og innlegg hvor jeg bruker disse tingene etterhvert. I mellomtiden kan dere bestille slik at det kommer frem i god tid før jul. Alle tingene er fra coolstuff.no. De er sponset, men valgt ut av meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar