mandag 18. mars 2013

Vinneren er...

Av mange grunner fikk jeg ikke kåret noen vinner i går, mest fordi jeg var litt tom. Men en vinner må vi ha likevel. Jeg fikk tilsendt en del kakepynt fra Dr. Oetker og siden det snart nærmer seg både påske og vår (selv om det ikke virker sånn) tenkte jeg det kunne passe fint med litt farger. Vinneren får derfor tilsendt kakepynten på bildet under


Av de som deltok ble det Elisabeth som stakk av med seieren. Dere kan se hennes bidrag på bloggen hennes her. Hvis du kan sende meg en mail med adresse så sender jeg premien til deg så fort som mulig :-)

Var det forresten flere enn meg som så på "Hele Norge Baker" i går? Jeg skulle gjerne vært der akkurat i går, Cupcakes er jo det gøyeste jeg vet! Utrolig gøy å se hvordan andre jobber på kjøkkenet og kommer opp med nye kreative smaker, blir så inspirert.

Håper dere har en fin mandag og at resten av uken blir bra. Denn uken kommer blant annet oppskriften på en nydelig blåbærpai på bloggen.



2 kommentarer:

  1. Sååå gøy!! Jippi :))) Takk!!!

    SvarSlett
  2. Åh så fine farger! Har de farga kulene selv, og jeg elsker å bruke dem! Skulle gjerne hatt den med de lilla perlene, de var fine!

    SvarSlett