torsdag 18. april 2013

Dåpskake

Forrige helg lagde jeg en dåpskake til en liten jente. Jeg har laget dåpskaker før, men med vugge-mønster og ikke marsipan. Det var veldig gøy å prøve noe nytt og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Allerede ti minutter etter at kaken var hentet fikk jeg en mail med overveldene gode tilbakemeldinger. Den følelsen jeg får da er en av de beste jeg vet om. Jeg liker det jeg gjør, men jeg legger ned mye arbeid, så da gjør det utrolig godt å få annerkjennelse for det. I etterkant har jeg også fått høre at også smaken var god, og det er jo tross alt det viktigste!

Kaken består av sukkerbrød, vaniljekrem, bringebærkrem og hele bringebær. Den er trekt i marsipan og pyntet med roser av sukkerpasta og blomster i marsipan.
Her er et innlegg på hvordan man kan lage roser.
Hva synes dere? :-)

2 kommentarer:

  1. Kjempe fin kake:-) Skjønner godt at du fikk gode tilbakemeldinger på denne! Du er flink:-)

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig! Du er så flink! Jeg blir inspirert!

    SvarSlett